ثبت نام

حقیقت و افسانه ها در مورد جواهرات رزینی

حقیقت و افسانه ها در مورد جواهرات ساخته شده از رزین اپوکسی. مواردی که احتمالاً به آنها فکر کرده اید ، اما از پرسیدن اکراه داشته اید…

در طول سالهای کار با رزین اپوکسی ، من اظهارات عجیب بسیاری را در مورد چنین محصولاتی مشاهده کردم. و اغلب داستان ها توسط خود صنعتگران منتشر می شود و سعی در فروش کالاهای بی کیفیت به شما دارند. به طور کلی در چنین مواردی این واقعیت همراه است که این یک محصول دست ساز است. حال بیایید ببینیم هنگام خرید جواهرات اپوکسی باید به چه نکاتی توجه کنیم:

1. گلهای موجود در رزین با گذشت زمان پژمرده می شوند ، زرد می شوند و رنگ خود را از دست می دهند

اگر یک کلکسیونر گل باشید و گل هارا بررسی کنید  شاهد کمرنگ شدن برخی از گلها در یک سال و بعضی از آنها در 3 سال خواهید بود.

برای رنگ آمیزی گل ها ، به روش خاصی نیاز دارید. برخی از گلها با لاک  UV رنگ آمیزی می شوند ، بعضی از آنها به رنگ طبیعی خود رنگ آمیزی می شوند. این تنها راه اطمینان از تغییر رنگ و شکل آنها می باشد و اگر کسی در غیر این مورد را بیان کرد، باور نکنید!

گل موجود در رزین

2. حباب های کوچک موجود در رزین اجتناب ناپذیر است اگر علاقه به کالای دست ساز داشته باشید

خب نه! وقتی رزین را با ماده سخت کننده مخلوط می کنید ، حباب ظاهر می شود. همه آن را دارند. و من نیز همین کار را می کنم. برای خلاص شدن از شر آنها ، به یک گازگیر نیاز دارید. این دستگاه گران است و بنابراین همه صنعتگران توانایی تهیه آن را ندارند. بنابراین اگر با یک محصول سفید حبابی در اینترنت روبرو شدید مطمئن باشید که این اثر فقط کار دست یک هنرمند است.

حباب رزین

3. محصولات رزین سمی هستند

رزین واقعاً سمی است. با این حال ، فقط وقتی مایع باشد. به محض سفت شدن رزین ، از انتشار مواد مضر جلوگیری می کند. چنین محصولاتی را زنان باردار و کودکان خردسال می توانند استفاده کنند. کاملاً بی خطر است.

رزین کار

با این حال ، لازم است در هنگام درست کردن محصول رزینی از ماسک محافظ و دستکش کار کنید. همچنین باید در یک اتاق جداگانه این کار انجام شود.

4. رزین با گذشت زمان زرد می شود.

این بستگی به کیفیت رزین دارد. من برای اولین جواهراتم از رزین ارزان استفاده کردم و بعد از 2 سال زرد می شود. بنابراین اگر از کیفیت رزین مطمئن نیستید ، آن را خریداری نکنید.

5. جواهرات رزینی را می توانید با تماشای فیلم در YouTube به راحتی در خانه تهیه کنید.

شما می توانید اصول را یاد بگیرید. اگر می خواهید آن را خودتان امتحان کنید و در حین کار ماسک و دستکش را فراموش نکنید. شما می توانید هر چیزی را یاد بگیرید. تنها سوال این است که چقدر زیبا باید به نظر برسد و چند سال از زندگی خود را آماده صرف آن می کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email